FAQ

BESTELLINGEN

Door wie worden de bestellingen van L’Envol du Colibri verzonden?

De bestellingen worden door ons voorbereid en verzonden.

Vanwaar worden de bestellingen van L’Envol du Colibri verzonden?

De producten worden verzonden vanuit onze opslaglocatie, dat wil zeggen vanuit onze winkel in Namen.

Ik wil mijn bestelling wijzigen of annuleren

U kunt artikelen aan uw winkelwagen toevoegen of verwijderen zolang uw bestelling nog niet is bevestigd.

Zodra uw bestelling is geplaatst, is het niet meer mogelijk om deze direct te wijzigen of annuleren, zelfs niet om een kortingscode toe te voegen.

Als u een fout heeft gemaakt (bijvoorbeeld een verkeerd afleveradres), neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via ons formulier en we zullen ons best doen om aan uw verzoek te voldoen voordat uw pakket wordt verzonden.

Kan ik betalen via bankoverschrijving?

Als u per bankoverschrijving wilt betalen, kunt u contact met ons opnemen via ons formulier met de details van de bestelling die u wilt plaatsen (merk, artikelnaam, gewenste kleur en maat). Wij sturen u zo spoedig mogelijk een bevestigingse-mail met de betalingsgegevens.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Ja, u kunt vanuit het buitenland bestellen. De verzendkosten worden automatisch berekend zodra het afleveradres correct is ingevuld.

Kan ik een kortingscode gebruiken en hoe gebruik ik deze (cadeaubon)?

Ja, uw kortingscode/cadeaubon heeft een code. De kortingscode/cadeaubon wordt gebruikt in de winkelwagen tijdens het afrekenen. Voer deze gewoon in het vak "kortingscode" in en valideer. Het bedrag van de korting wordt automatisch afgetrokken van de winkelwagen.

Als u problemen ondervindt met uw kortingscode/cadeaubon, neem dan contact met ons op via ons formulier.

Hoe weet ik of mijn bestelling en betaling zijn ontvangen?

Zodra u uw bestelling heeft geplaatst en de betaling is voltooid, ontvangt u een bevestigingsmail met uw factuur.

Hoe weet ik of mijn pakket is verzonden?

Zodra uw bestelling gereed is, ontvangt u een e-mail met de mededeling dat het pakket klaar is om te worden verzonden. Met een volgcode kunt u de verzending van uw bestelling volgen.

PROBLEEM MET MIJN BESTELLING

Ik heb een probleem met het plaatsen van mijn bestelling of ik heb een vraag

Voor elk probleem of vraag raden wij u aan deze FAQ te raadplegen. Als u geen antwoord op uw verzoek vindt, of als u specifieke vragen heeft over een product/merk, neem dan contact met ons op via ons formulier. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.

Wat zijn de retour- of ruilvoorwaarden?

Als u niet tevreden bent met een artikel dat u heeft besteld, kunt u het uiteraard retourneren. Voor elk verzoek tot retournering/ruiling hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling via ons formulier. Geen enkele terugbetaling of ruil wordt toegekend voor pakketten die zijn geretourneerd zonder voorafgaande communicatie.

Alleen producten die in perfecte staat en in hun originele verpakking zijn teruggestuurd, kunnen worden ingenomen. Elk product dat beschadigd is of niet in de originele verpakking zit, wordt niet geruild of terugbetaald.

Voor alle schoonheids- en verzorgingsproducten (zeep, shampoo, deodorant, oliën, nagellak, make-up, enz.) kunnen dit soort producten om hygiënische redenen niet worden geretourneerd of terugbetaald.

Afgeprijsde artikelen worden niet teruggenomen of geruild.

Als de retourzending is goedgekeurd door L’Envol du Colibri, kunt u een terugbetaling (met uitzondering van verzendkosten) of ruiling van het product aanvragen.

Alle verzendkosten voor retourzendingen zijn voor uw rekening en worden niet vergoed.

Zorg ervoor dat u dit adres gebruikt voor retourzendingen/ruilen: L’Envol du Colibri, Rue Haute Marcelle 20, 5000 Namen, België.

Het is belangrijk op te merken dat de Belgische wetgeving het voor elke handelaar of e-commercebedrijf verbiedt om een terugbetaling te doen voor betalingen die zijn gedaan met ecocheques (ongeacht de uitgevende maatschappij van de ecocheques: Edenred, Sodexo, Up Monizze of welke dan ook). Dus terugbetalingen van betalingen met EcoCheques, EcoPass, EcoVoucher, TicketsCompliments, CadeauPass zijn wettelijk niet toegestaan. Echter, in geval van retournering, kunnen we u een tegoedbon of cadeaubon geven.


Een unieke ervaring

We doen er alles aan om u een veilige en persoonlijke navigatie te bieden. Hiervoor gebruiken wij cookies om u aanbiedingen te doen die zijn afgestemd op uw interessegebieden, om anoniem statistische gegevens te verzamelen en om uw bezoek zo aangenaam mogelijk te maken. Google kan uw persoonlijke gegevens en cookies gebruiken om haar advertenties te personaliseren.

Het product is succesvol aan uw winkelwagen toegevoegd

Subtotaal van uw winkelwagen (1 item) :
Mijn winkelwagen Doorgaan met winkelen